onsdag 19 oktober 2011

Nu är jag en riktig Kofthäxa !!!!!!

Min kompis Dessi och jag var sugna på att göra varsin mönsterstickad kofta och kom då på att varför inte göra det tillsammans med flera andra ??
Vi startade upp en KAL i oktober och tänkte oss att vara färdiga med koftan till påsk..... 
Vi lade upp en facebookgrupp och namngav den Kofthäxorna 
I gruppen uppdaterar vi stickstatus och lägger in bilder  varje vecka, månad eller när man tycker att det finns något att visa. På sidan kan vi även diskutera, heja på och ge varandra  tips.
Självklart finns det plats för fler....så vill du vara med, leta upp Kofthäxorna på Fb och begär inträde i gruppen, vi är drygt 20 st nu i gruppen och det är roligt med så många olika modeller att följa.
Bilderna visar den modell jag valt och även  på min nuvarande status....more to come 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar