lördag 17 december 2011

Julmiddag i Västerås 2011

Har varit på julmiddag i Västerås,
och för att slippa köra hem på natten,
tog vi in på hotell
 så det blev en kombination av mini-helg och
och lite julshopping
Kollade in  vad staden hade att erbjuda
i garnväg,och hamnade i denna affär,
trist när entusiastiska tjejer startar upp
sin dröm och måste lägga ner inom  ett år
utförsäljning och därmed för en annan bra priser

packade på mej div. mönster
några tippar, en sjalnål 
och lite lingarn
  fortsatte sen till denna underbara 
affär: www.upplings.se och 
den här föll mej absolut i smaken
 en liten mysig affär 
med massor av godis!
 tyckte att 500-hundringen jag redan lagt på den andra
affären fick räcka ...så jag kom faktiskt ut tomhänt härifrån...
men nästa gång jag hamnar i denna stad vet jag i alla fall vart jag ska gå !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar