måndag 27 februari 2012

Äntligen....

.....så himla trist att bara  må så dåligt att man varken har kunnat vara
ute, på shopping eller ens funderat på nån stickning
men....
idag har jag i alla fall skärpt till mej
och varit ute på lite shopping
Med en son som flyttar hemifrån fick
jag mitt shoppingbegär lite mättat
då jag tillbringade eftermiddagen på Ikea och
köpte presenter till honom och nya hemmet
Förövrigt ska jag ta itu med tröjan jag håller på med,
vill så gärna ha den klar...
tagit lite väl lång tid tycker jag
teststickning åt AnitaYarn
är oxå påbörjad enl. bild nedan



2 kommentarer:

  1. Men nu är det inte mycket kvar på din fina tröja. Sockarna ser också jättefina ut.

    SvaraRadera
  2. Låter som att du är bra på G igen, skönt!!!
    Sockorna ser ut att bli superfina, blir spännande att se:)
    Krya på dig ännu mer, kraaaaam

    SvaraRadera