fredag 3 februari 2012

dagens motion




Idag dammade jag av min motionscykel
å tänkte att omväxling förnöjer...
Men jag bestämde mej ganska snabbt
att jag föredrar nog löpbandet







             Förövrigt vaknade jag till -16 grader utanför 
             fönstret och bestämde mej för att detta 
                      blir en dag framför brasan med  min stickning

det går långsamt med tröjan
men i alla fall framåt....
Var nere på Pressbyrån och köpte tidningen
Stickmagasin
ibland undrar jag vad jag håller på med :
1. prenumererar på den emellanåt
2. avsluta prenumerationen för jag inte gillar den
3. går då istället ner och köper ett lösnummer
något slags habegär ?????





                                                                    




3 kommentarer:

  1. Men himla fin tröja i alla fall. Vem säger att man måste göra lika hela tiden förresten. Ibland vill man ha tidningen i brevlådan och ibland vill man byta och ha en annan.

    SvaraRadera