fredag 23 mars 2012

Vår & Garnträsk

Så kom den då äntligen....våren
Inte för att detta är så mycke att visa
men dock ett litet vårtecken:

Ett annat 'tecken' är följande bild...
mitt garnträsk har minskat, om än med futtiga
2 nystan,  och det känns mycket bra.
Dom fula vantarna är klara och
då detta  inte är varken min stil eller smak
kommer dom att hamna i påsen för insamling
och kan kanske värma någon som inga har.....
2 flugor i en smäll så att säga :)

Nu testar jag för fullt nya idéer och hoppas på
 att komma på något som jag gillar
nedan:
kanske blir detta mudden på ett par vantar ett par pulsvärmare
eller ett par torgvantar
vem vet ????

en liten fundering då jag hittade detta
konstverk i stan idag !!!

dax att ta kaffekoppen med sej ut i solen
tjillevipp !!!

2 kommentarer:

  1. Jippie för våren - visst är det helt underbart? Och visst känns det så himla bra när garnberget minskar lite, då känns det genast mer OK att shoppa nytt ha ha! Vantarna/pulsvärmarna med flätan blir ju sjuukt fina! I fall du undrar Lotta så önskar jag mig precis ett par såna ;)
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Oooh va den vita stickningen me flätan va vacker !! Ojojoj Me like alot ! Mönster ??? hemlit kanske ...
    Kram

    SvaraRadera