tisdag 8 januari 2013

Avslut, lyft & fundering

Ett avslutat projekt...äntligen !
Började i slutet att förra året men nu är den klar i alla fall.
Känns skönt då det gick lite trögt på slutet,
stickad i Jamieson's Shetland Spindrift
Förövrigt känns det som om dagarna riktigt
'segar' sej fram.
Ja, eftersom jag ivrigt längtar tills tisdag nästa vecka
då stickkompisen Reidun anländer....
Vi ska sticka, dricka vin, skratta & planera
För dagen därpå lyfter vi  ha! ha! ha!
(tjatig man är då )

Nu fortsätter jag på min klänning.. som redan degraderats till
tröja...då jag inte tror garnet räcker
Sen när natten kommer bläddrar jag nog i denna och
även om jag inte  riktigt är överens med mej själv om jag verkligen 
ska prenumerera på den så får den väl  droppa ner i min 
brevlåda någar omgångar till


1 kommentar:

  1. jaaaa, snart kommer jag och sen så.... vad fin tröjan blev!!!

    SvaraRadera