måndag 11 februari 2013

Befrielse ...typ :)

Lite lugnt på bloggfronten här....
men kan ju visa ett UFO som äntligen är klart
Herre Gud såååå gla' man blir 
när man kommer sej för och fixar till sånt som
'bara ligger där och glor' på en !!!
stickad i Svarta Fårets Freja
vilket inte är något av mina favoritgarner
men man gör ju sina knäppa inköp ibland
så detta garn hamnade i min ägo för längesen på en loppis
för några futtiga tior
så varför klaga ha ha ha  !!??
För övrigt
håller jag på med en mössa som
stickas även den i något 'fynd'
som legat länge :)
Någonstans i min hjärna finns en liten tanke...
eller snarare en önskan...
 om att jag någon gång...
helst nu... 
har stickat upp eller gjort mej av med
alla dessa nystan som dräller omkring i mitt kaos 
ja, ni vet alla dom där som man inte har någon aning om
varför man egentligen köpte ....
ja ni fattar ?????
Nåväl egentligen trivs jag  i mitt kaos
Till sist:
Kika in i skyltfönstret  nedan
lite kul !

4 kommentarer:

  1. Fantastiskt fin kofta, den borde verkligen bli en favorit?
    Vissa nystan behöver liksom ligga och vänta tills man fattat varför man köpte dem! :-D

    SvaraRadera
  2. Ja du många konstiga inköp gör man ju... men det är kul det med!
    Men tröjan!!!! den är ju så fin,den måste du ju va supernöjd med! Den måste ju vara precis vad det garnet legat och väntat på :)

    Nu kommer jag till helgen och då ska vi sticka sticka stiickaaa med nya garner och med gamla garner - längtar längtar lääängtar!

    SvaraRadera
  3. Ja, nu ska vi ha lite stickmys igen...kan de bli bättre????

    SvaraRadera