fredag 8 mars 2013

Fiskfjäll & tidningsträsk

Så var det då dax för kurs igen.
Allt stickrelaterat tycker jag om.
Så kurser kan man ju gå på
vare sej man behöver det eller ej, tycker jag :)
 
Denna gång
blev det Estniskt Fiskfjällsmönster
hos Maria på Lerkrogen
En riktigt kul teknink
som ska utforskas vad det lider
Det enda som är trist med  en kvällskurs är att
tiden är alldeles för knapp.
Nåväl nya tag nya kurser
så får det bli :)


Förövrigt håller jag på med att rensa upp i
tidningsträsket !!!
Har inhandlat  tidskriftshållare och
en hel hög med pärmar.... är sååå
evinnerligt trött på de 'vanliga' tidskriftssamlarna så
nu tror jag att denna lösning blir bättre !!!!
Nu inbillar jag mej att det blir ordning & reda  !

1 kommentar:

  1. Stickrelaterade kurser e absolitut väldigt trevligt ^^
    Och ordningen ser ut å bli väldans bra hörru du ...
    Ser bra å överskådligt ut.

    SvaraRadera