söndag 21 april 2013

Det minskar....

Fina vädret satte stopp för 
min fortsatta kamp om garnlagret :)
Men men lite sjönk det i alla fall
- 46 gram
Gjorde en liten fuskpolo till barnbarnet
och den blev ju helt ok
även om  inte så 'rolig'
Ja, ja passade gjorde den ...
så ett nystan väck då!
 Har även börjat på något som jag tror ska bli en filt
Ja, man vet ju aldrig,
ibland vissnar jag ju väldigt snabbt på mina objekt
men att sticka 'lappar' kan kanske vara något att ta till emellanåt :)
 Och på tal om att vissna
nedan en bild på något som aldrig blev vad det skulle bli....
(en mössa)
Slut för idag
nya tag i morgon :)


3 kommentarer:

  1. du är ju sjukt flitig! Nu kommer jag snart och är flitig med dig, eller så shoppar vi på oss lite nytt till lagret, det kan ju bli så för jag har garnköpsabstinens :)

    SvaraRadera
  2. Vi hinner både och......du ska ju va här i en vecka !

    SvaraRadera
  3. Oh, smart! Borde göra en krage till systersonen. Var någon månad sedan han fick något stickat av mig...

    SvaraRadera