måndag 2 juli 2012

Garn garn garn

Har lagt till en sida här med lite garner som är till salu!
En gång i tiden hade jag en liten butik i min källare
mysigt inredd med  skylten utanför...
där hade jag min lilla atelje'
med garner och dess tillbehör
Jag stickade till alla i min omgivning och även på beställning.
När mina barn, inom loppet av ett par snabba år, anlände
gjorde jag om mitt 'krypin' till en barnklädesbutik....
 det låg liksom i tiden...
Livet förändras men kärleken till garnerna och stickeriet finns kvar
så fortfarande köper jag in en del garner för
att  kunna tillgodose min skara av kunder
så nu blir det så här :
Jag säljer av de garner jag så att säga får 'över'
och köper in mer vart efter
Favvogarnet  kan du hitta i mappen uppe till  höger
och även handla av
Lite smått och gott finns där som räcker till
vantar sockor mössor sjalar och halsdukar
Ja ifall du skulle vara intresserad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar