måndag 1 april 2013

-75 gram

Sista dagen då....Ja, på påskhelgen alltså.
Ny vecka nya tag !!
Har väl njutit riktigt ordentligt
och inte förtagit mej speciellt :)

Gjorde en djupdykning i garnlagret under helgen
hittade garner som jag glömt bort,
inte ens visste att jag hade
eller kanske helt enkelt förträngt :)
Hm, detta var några av ovanstående nystan
(undrar fortfarande varför dom kom in i min ägo)
och försökte mej på att vara lite 'duktig'
så nu har lagret sjunkit med 75 gram !!!!!
Ett par sockor till en lite tjej med storlek 23 i fötterna
blev resultatet.

Innan helgen dök denna inspirationskälla
ner i min brevlåda
Nu får det bli en djupdykning till...
för tänk om jag hittar något garn  som
kan användas till  fina kuddar för att sen placeras
i soffan !!!
Har länge tänkt på att göra mej några
och faktiskt så blev jag påmind häromdagen för ..hej&hå..
i mitt pysselrum hittade jag innerkuddarna som köpte
(för detta ändamål)  för flera år sen.
Är man glömsk eller ???
Hävdar fortfarande och bestämt att jag 
lever lycklig i  'min lilla värld'




2 kommentarer:

  1. - 75 gram är bra!!! allt som minskar lagret är bra.. så vi kan shoppa nytt ju!
    Ja även om du inte förstår hur garnet hamnat i din ägo så blev ju det här resultatet super ju. tänk vad ett par knappar kan göra!! Ofta ger man sig på store synliga saker, men det är ju faktiskt oftast såna här små detaljer gör så att det blir "det"! och du har verkligen öga för just dom detaljerna!

    SvaraRadera